pátek 28. května 2010

Heroinové deníky

Začala jsem číst knihu s názvem Heroinové deníky. Už z názvu je patrné, že se nejedná o dívčí román. Je to deník baskytaristy Nikkiho Sixxe, který je členem kapely Mötley Crüe . Je tam detailně zapsáno, jak svou závislost na heroinu prožíval. Všechny jeho myšlenky,úvahy, skandály a životní prohry - výhry,jsou zaznamenány v této děsivé, ale zároveň úchvatné knize. Rozhodně stojí za přečtení. Myslím, že od Nikkiho to chtělo opravdu velkou odvahu - vydat své deníky. Navíc je doplněna o komentáře z dnešní doby, jak od Sixxe tak od jeho známích a rodiny. Tak tedy, pokud nejste vyloženě slabé povahy a rádi se nad knihou zamýšlíte.. Heroinové deníky by se Vám určitě mohly líbit.





,, V průběhu těch let se mě lidi pokoušeli omlouvat a říkali, že se ze mě stal narkoman kvůli členství v Mötley Crüe... ale já si to nemyslím. Ten geniální nápad pochází jen z mojí vlastní hlavy. Dokonce ani jako dítě jsem nikdy neměl sklon uhýbat ranám. Byl jsme vždycky první, kdo to schytal, rovnou mezi oči. Byl jsem paličatý, cílevědomý a za všech okolností ochotný vystavit se nebezpečí, jen abych přispěl k chaosu,zmatku a rebelii . Díky těmhle vlastnostem jsem se stal slavný a později nechvalně známý.. Když jsem se na konci sedmdesátých let přestěhoval do L.A. a objevil kokain, moje okouzlující vlastnosti se začaly projevovat ještě silněji. Ale alkohol, acid, kokain... to byly jen takové aférky. Zato když jsem se setkal s heroinem, doopravdy jsem se zamiloval. "

- Nikky Sixx


Spolu s Nikkym Sixxem na knize pracoval i Ian Gittins.

7 komentářů:

  1. Moc se mi líbí tvůj první článek milá Betty a doufám že budeš v psaní pokračovat :) A také se moc těším až mi Deníky půjčíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. miluju tuhle knížku. čtu si ji vždycky před spaním, na dobrou noc..
    a mötley crüe? ty díky přítelovi můžu kdykoli a kdekoli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha je úžasná a pan Nikky Sixx.. mmm.. velice pohledný pán, řekla bych, i přesto všechno, co do sebe cpal :) Má své kouzlo.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. to teda ma.. a napsali to vazne vyborne..
    "Dokud se nedal na fet, byl Nikki Sixx jako takový velký plyšový medvídek s milým úsměvem. Na baskytaru hrát moc neuměl, ale to třeba takového Gena Simmonse nikdy nezastavilo." tohle je moc pekny ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Motley Crue je moje životní láska...abych ti upřesnila..Miluju Vince a Nikkiho..oba je moc obdivuju a nechápu,jak se mohli díky jednomu albu stát takovými legendami ! The Dirty a Heroin diares jdou jedny z knížek mého života.

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj muzu se te prosim zeptat kde jsi tu knizku sehnala?Moc bych ji chtela ale nevim kde ji najit :/ dekuju :)...Motley Crue jsou uzasni..Obdivuju je kazdy z nich ma svoje kouzlo..Jsou uplne jini a jsou sami sebou..Ale proste jejich hudba je nepopsatelná!:)

    OdpovědětVymazat
  7. kde to sehnat? www.kosmas.cz například, www.supershop.sk, ještě i na ABZ knihy jsem to viděla

    OdpovědětVymazat