pondělí 14. února 2011

Sweet dreams, my little sunshine


Ze tmy malá postava se blíží,
jako duch, jako nemrtvá se plíží...
Zpívá si známou písničku, lalala... houpej, houpej se koníčku..
Ta omamná vůně.. skořicová..


Svítání...
Pospěš, maličká.. Slíbám ti slzy.
Náš pán přijde již brzy.
Slyšíš ?
Hraje na violu.. Smyčec po strunách tančí..
Kouzelná melodie, prostorem se nese..

Moje malá, moje maličká.. nedočkavostí se třese.

Už, už !

Takhle jedou páni, takhle jedou dámy.. Houpá tě na kolenou.
Jako tvůj táta.. Kdysi..
Moje malá, moje maličká.. úsměv na tváři má..


Halí belí, koně v zelí..

Pán zahnal ty démony, co máš pod postelí..

Všude jsou kvítky, všude..
Moje malá, moje maličká.. Co ze sna zbude ?
Pouhá vzpomínka, sladké nic...
Nadýchaný sen zmizel... nevrátí se, nikdy víc..



Žádné komentáře:

Okomentovat